Thursday, August 16, 2012

להפקת רווחים נושאים שים גוגל אדסנס באתרך


יישום של גוגל אדסנס באתר שלך היא אסטרטגיה אשר שם את הכסף בכיס, אבל המבקרים לא לקנות.
עם זאת, באותה הדרך להיות חכם על בחירת תוכניות שותפים משתלם, אתה גם רוצה לעשות את שיעורי הבית שלך כאשר להפקת רווחים נושאים עם

Adsense. הנה כמה טיפים חשובים ...
אני אוהב את גוגל אדסנס. זה מביא לשינוי קצת יותר בהכנסה שלי מדי חודש.
עם זאת, אני לא דוגמה למי אתרים להרוויח רק דרך גוגל אדסנס.
מה קורה כאשר החשבונות שלהם סגורים על ידי Google AdSense? מה שלא יקרה, והם נאבקים כדי להחליף את אובדן הכנסה!
לא מאמינים לי?
נסה ללחוץ על הקישורים גוגל אדסנס באתר שלך פעם או פעמיים לראות כמה מהר Google יסגור חשבון AdSense שלך. (לא, לא ממש עושה את זה!)
האם זה הגיוני לבנות אתר שלם סביב המוצרים הפיננסיים כדי להרוויח קצת כסף על הקלקות אדסנס כאשר אתה יכול להרוויח עד 40 $ עבור יישום כרטיס האשראי המלא?
לא בשבילי, זה לא קיים.
להשתמש ב-AdSense כדי להשלים - לא להחליף
אני משתמש ב-Google Adsense להשלמת הכנסה שותפים שלי, לא להחליף אותו.
בעיקרון, זה שווה. ערך לך, וערך עבור המבקרים שלך.
אתרים להרוויח כסף באמצעות AdSense אינו מקבל את הערך האמיתי של הנדל"ן באתר שלך.
יתר על כן, חשוב לי שהמבקרים שלי כדי למצוא מידע בעל ערך אותם על האתרים שלי, ולעשות, מציע סקירות מאוזנים ומאמרים על הנושא הנדון.
אם לאחר קריאת הדברים שלי, לא מעוניין להציע את המוצר, אז אולי הם יראו מודעות AdWords שתופסת את האינטרס שלהם.
יישום של גוגל אדסנס באתר שלך היא אסטרטגיה אשר שם את הכסף בכיס, אבל המבקרים לא לקנות.
עם זאת, באותה הדרך להיות חכם על בחירת תוכניות שותפים משתלם, אתה גם רוצה לעשות את שיעורי הבית שלך כאשר להפקת רווחים נושאים עם Adsense.
כך, למשל, לא מזמן וקראתי קצת מידע על נושאים נישה עם שווקים ענקיים מיוצגות כראוי.
נחש שמן
אחד הנושאים היה מנצח כמו "נחשים".
קשה לי להאמין, מה עשיתי מחקר משלי.
"נחשים" תקופת הראה ספירת הצפויה 4324 ו Wordtracker "נחש" הצטברות של חיפושים של מילות מפתח אחרות 1938, אז כן, כ -200,000 חיפושים בחודש להראות עניין נעים "נחשים".
בסדר, אבל מי השוק שלך? ילדים מחפשים תמונות של נחשים לפרויקט בית ספר? אנשים שרוצים לקנות נחשים? מי שרוצה לבקר את נהר הנחש?
מה אתה מוכר? נחשים? משחק "נחש"? 10 $ ספר על הקמת ועדה של 15%? פוסטר עבור $ 60 על מה אתה מרוויח עמלה של 30% נראה ההימור הטוב ביותר, אבל כמה אנשים רוצים לשלם 60 $ עבור פוסטרים של הנחש?
בשבילי זה לא מספיק פוטנציאל עניין ועדת אור לבנות אתר סביב נחשים.
תוך כדי הוספת אדסנס כדי להגדיל את הרווחיות הפוטנציאלית?
ובכן, גוגל "נחשים". תראה מה מופיע בעמודה של Google AdWords?
כלום!
חיפוש למפרסמים מכנסיים מגה
אם אתה רוצה להרוויח כסף עם AdSense, עליך לבחור את המפרסמים ב-AdWords נושאים לגלות מה יביא את הדולא עבור כל קליק
איך אני יודע מה הם הנושאים?
קל!
אם עדיין לא עשית זאת, פתח חשבון Google AdWords וליצור מסע פרסום חדש. להוסיף רשימה של מילות מפתח (1 בנושא נישה בכל פעם), ואז לחץ על "הערך את תנועת". הדף שיופיע יציג את העלות הממוצעת לקליק עבור כל מילת מפתח.
שימו לב את המילים היקרות ביותר ברשימה לייעל את הדפים עבור ביטויים אלה.
זה מה יהיה באמת ליהנות מ-Google AdSense.

No comments:

Post a Comment